Re: Twardy dyk Fujitsu - czytaj to a nie wyzej

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 22:14:37 MET

wiem co pisze na 20 sprzedanych fujitsu w firmie
w ktorej pracuje
17 wrucilo skopanych
gubily partycje po jakims miesiacu pracy !!!!!!!
moze trefna seriia albo
uszkodzenia podczas transportu
to jest moja opinia oparta na doswiatczeniu
a nie opisach w czasopismach

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet