Re: UWAGA WIRUS

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 23:31:25 MET

Data: Sat, 02 Dec 2000 11:02:10 +0100, Identyfikator: Radoslaw Sokol, Treść zeznania:
>Hi,

>Ano :-)

>Nie mają. Do poczty używam Netscape 4.76 i dostaję takie listy prawie że
>codziennie (czasem po jednym, czasem i 10 na dzień) -- grzecznie wywalam,
>nawet jak podglądnę zawartość to tylko 2 załączniki widzę, nic się nie
>uruchamia samoczynnie i żadnej infekcji nie mam :-)

Ja bym radzil zmiane systemu, masz 100% pewnosci :))
A tak moze Ci sie palec omsknac i klinkniesz dwa razy w takiego dziada i
zalatwione :).
Sam dostalem ok. 15 listow z tym wirusem (a ze uzywam tylko Linuksa...). Az
mialem ochote odpalic wine (taki emulator windy) :).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /