Re: Wiatraczek mi wyje

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 23:31:23 MET

Data: Sat, 02 Dec 2000 16:10:31 +0100, Identyfikator: Radoslaw Sokol, Treść zeznania:
>Hi,

>Wyczyścić, nasmarować łożysko jakimś dobrym olejem (może być od biedy nawet
>oliwa z oliwek). Jak po jakimś czasie znów zacznie wyć, to do wymiany go...

No wlasnie, u mnie tez cos glosno... Sory za lamerstwo (w praktyce nie zajmuje
sie w ogole sprzetem), ale aby nasmarowac lozcysko trzeba wyjac caly zasilacz
tzn. odkrecic wiatrak, potem sam zasilacz? Bo to kupa roboty :). W dodatku nie
moglem znlezc odpowiedniego srubokreta :).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /