Odp: Problem z wtyczka PS/2 (troche dlugie)

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_pf.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 17:12:16 MET

Użytkownik Michal Kawecki <kwinto_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9067ka$ejc$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Gdybym był McGyver, powiedziałbym masa - czarny, +5V - czerwony...
> Opiszę gniazdko na płycie - patrząc od zewnątrz na gniazdko (kołek na
górze):

> 6 5
> 4 3
>
> 2 1

Przepraszam, ze pytam, ale nie chodzi Ci chyba o gniazdko na plycie glownej
? Bo to raczej wyglada, jak jego druga strona, czyli na sledziu/obudowie.
Ale wielkie dzieki za ta rozpiske, to moze duzo pomoc (o ile sie nie
pomyliles :)

> Inna metoda to otworzyć myszkę i poszukać zasilania (zwarte kondensatorem
> filtrującym, masa pewnie idzie na ostatnią nogę w dolnym rzędzie jakiegoś
> scalaka). Reszty już dojdziesz. Chyba tyle (chociaż) uczą dzisiaj na tych
> studiach? ;-)

Co za zgryzliwosc :) Z reszta sobie powinienem dac rade.

> Bez urazy, ale dzisiejsi "elektronicy" nijak się mają do starej
gwardiii...
> chlip, chlip...

Pewnie tak. Wiesz mysle, ze to kwestia podejscia do nauki i jakiegos tam
talentu. Dla jednego kazdy wyklad z Ukladow Elektronicznych i laborka z tej
dziedziny to kopalnia wiedzy i duzo z tego wyniesie, a dla innego, to
kolejny wyklad/laborka (oby do przodu). Ja za wielkiego elektronika sie nie
uwazam, ale w sumie to studiuje telekomunikacje i to mnie wiele bardziej
interesuje.
Uff, ale sie off topic stworzyl.

Wielkie dzieki za pomoc.

Pozdrawiam.