Re: Problem z wtyczka PS/2 (troche dlugie)

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 19:59:17 MET

Użytkownik "Artur Mariansky" <arturmar_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> górze):

> Przepraszam, ze pytam, ale nie chodzi Ci chyba o gniazdko na plycie glownej
> ? Bo to raczej wyglada, jak jego druga strona, czyli na sledziu/obudowie.
> Ale wielkie dzieki za ta rozpiske, to moze duzo pomoc (o ile sie nie
> pomyliles :)

Opisałem Ci gniazdko PS/2 tak jak jest widoczne z zewnątrz komputera - zgodnie
z dokumentacją i rysunkiem mojej płyty głównej BXMaster, bo do dokumentacji
myszy nie mam dostępu.
Za nic nie ręczę, a zwłaszcza za błędy w dokumentacji :-). Zresztą, prawdziwym
elektronikiem staje się dopiero ten, kto choć raz spalił urządzenie które
naprawiał... bez takiej lekcji człowiek działa bez zastanowienia. A smród
spalonej elektroniki pamięta się długo... ;-P

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki