automatyczny email ???

Autor: bucek (aruniu_at_kki.net.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 15:31:52 MET

witam

przepraszam ze sie powtarzam z tym pytaniem ale czesc sie juz wyjasnila
ale nie wszystko, wiec jeszcze raz:

czy mozna automatycznie wywolac program pocztowy tak, aby
utworzyl sie email z okreslonym adresem adresata, "do wiadomosci", tematem
oraz i tu jest problem z okreslonymi zalacznikami, zadaniem potem
obslugujacego
byloby tylko dopisanie tresci i nacisniecie "wyslij"

czy w ogole to mozna jakos zrobic? i jesli tak to jak? :)
dowolnie w jakim jezyku, linkiem,
moze sa jakies biblioteki albo kontrolki do tego?
na razie wiem jak bez zalacznika to zrobic a na tym mi najbardziej zalezy

pozdrawiam
bucek