Monitor i jego zachowanie w trybie POWER-OFF

Autor: Macius (macius_at_lonet.gdynia.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 13:02:36 MET

Już pytałem na pl.comp.os.win95 ale za dużo się nie dowiedziałem. Może tutaj
ktoś mi coś doradzi...

Posiadam monitor SAMSUNG SyncMaster 700IFT, płytę Abit KT7-Raid i kartę
Winfast GeForce 2 GTS (to chyba wszystkie potrzebne dane). Po złożeniu
wszystkiego w całość pierwsza nie miła niespodzianka. Monitor zamiast
przełączyć się w tryb standby (chyba się to tak nazywa...) po wyłączeniu
komputera - [migająca pomarańczowa lampka (lub kolor amber jak kto woli)
przy wygaszonym ekranie], pojawia się latające okienko "No Signal - Check
Cable Connection" (i trzeba wyłączać go ręcznie). Po tygodniu nagle zaczął
zachowywać się prawidłowo przez następne dwa tygodnie. Po jednorazowym
odłączeniu od źródła prądu monitora i komputera znowu nie wyłącza się
prawidłowo. W serwisie firmy gdzie kupowałem sprzęt otrzymałem odpowiedź że
u nich żaden monitor tego modelu nie przechodził w tryb standby. Dodam że
poprzednio używałem SyncMaster 3NE i nie było z nim żadnego problemu tego
typu... (fakt że przy karcie VooDoo 3000) Kolega ma monitor Philipsa i Rive
TNT i też jego monitor ma ten sam problem. Z tymże najgorsze jest to że ja
wiem że mój to potrafii. Co powinienem zrobić, żeby znów zachowywał się
normalnie?