Re: Monitor i jego zachowanie w trybie POWER-OFF

Autor: dr Thomas Q (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 15:09:25 MET

Użytkownik "Macius" <macius_at_lonet.gdynia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Cable Connection" (i trzeba wyłączać go ręcznie). Po tygodniu nagle zaczął
> zachowywać się prawidłowo przez następne dwa tygodnie. Po jednorazowym
> odłączeniu od źródła prądu monitora i komputera znowu nie wyłącza się
> prawidłowo. W serwisie firmy gdzie kupowałem sprzęt otrzymałem odpowiedź
że
> u nich żaden monitor tego modelu nie przechodził w tryb standby. Dodam że
> poprzednio używałem SyncMaster 3NE i nie było z nim żadnego problemu tego
> typu... (fakt że przy karcie VooDoo 3000) Kolega ma monitor Philipsa i
Rive
> TNT i też jego monitor ma ten sam problem. Z tymże najgorsze jest to że ja
> wiem że mój to potrafii. Co powinienem zrobić, żeby znów zachowywał się
> normalnie?

Mam ten sam problem i stwierdzilem ze nie bede sie nim przejmowal
i to na Marvinie 17'' ale plyta jest Abit BF-6 i Geforce MX.
sprawdzalem rozne karty i mam ten sam efekt ale monitor wchodzi w standby
dopiero
 jak sie wyjmie wtyczke zasilania z obudowy komputera. To chyba taka
wlasciwosc tych abitow niestety.