Re: problem ze startem Windowsa

Autor: js (js_at_polbox.com)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 13:06:21 MET

PESTKA napisał(a) w wiadomości: <90a9qs$roa$1_at_news.tpi.pl>...
>Mam problem aby wystartować Windowsa 98.
>Podczas startu uruchamia sie meni wyboru z trybem awaryjnym, po wyborze
>którego operacja kończy się komunikatem "Podczas inicjalizacji urządzenia
>VKD wystąpił błąd.
>Błąd ochrony systemu Windows. Uruchom ponownie." Po ponownych starcie
>chistoria sie powtarza.
>Próbowałam już zainstalować Windowsa na nowo po starcie z dyskietki
>startowej,ale po uruchomieniu setup-a wychodzi komunikat "Uruchomienie
>instalatora wymaga abu rozmiar największego programu wynosił co najmniej
>442368 bajtów " ?????

> [...]

Witam,
Uruchom "krok po kroku" i zobacz gdzie Winda sie wylozy.
Moze to Cie naprowadzi na wlasciwy trop.
Odnosnie uruchamiania z dyskietki-trzeba do niej dograc
pliki himem.sys i emm386.sys oraz umiescic sciezki
do nich w autoexec.bat i config.sys.
W98 ma jeszcze blad w pliku IO.sys-trzeba go "spaczowac"
aby powiekszyc pamiec konwencjonalna.
pozdrawiam
js