Re: spalony duron:(

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 11:48:06 MET

On Fri, 01 Dec 2000 18:44:53 +0100, Pawel Szymanski
<4ever_at_NO_SPAMastercity.net> wrote:
(...)
>pasta smaruje kazdy procek jaki mam, zeby lepiej cieplo odprowadzal.
A nie za duzo zes tej pasty nalozyl? Ja np.jej nie zalowalem i mialem
co chwila zrzuty, pady etc. Paluchem usunalem znaczny nadmiar i chodzi
OK. Pasta oprocz ciepla dobrze przewodzi prad - moze akurat w tym
egzemplarzu doszlo do jakiegos spiecia, proc sie zablokowal, nie
wylaczyl i zjaral...?
Poza tym wiem, jak to jest: mam nowy, super hiper itd. procek, zaraz
sobie pouzywam itd., itp. etc. - a nie sprawdzasz czy przypadkowo ktos
juz wczesniej nie ujaral (ja np. wierze i nie sprawdzam). Potem
wystarczy chwila i o 0,0xxx V (albo C) za duzo i po procku; to taka
hipoteza...

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl