Re: Hot Swap hdd ??

Autor: Piotrek (child_in_time_at_z.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 11:33:03 MET

Użytkownik "Krionix" <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomoœci
> No wlasnie czy mozliwe jest wyjecie hdd w szyfladzie przy wlaczonym Pc
> (oczywista bez uszkodzenia czegokolwiek)? Muj hdd w kieszeni typu adax
> windoza reportuje jako wymienialny ale zawsze wylanczam pc by go wyjac.
Jak
> to jest naprawde?
>
> --
>
> <><><><><><><><><><><><><><><><><><>
> ICQ UIN 97058833 , Pozdroofka !

Ja tam kiedys wyjalem kieszen , wlozylem do drugiego kompa, nagralem cos i
wlozylem spowrotem( jak to sie pisze ?)..
i nie bylo problemow ..wystarczylo odswiezyc ;>

kiedys klient w kawiarence wlozyl dysk do wlaczonego kompa i sie dziwil ze
go nie widac ;>

--
Piotrek
child_in_time_at_z.pl