Re: Interpretacja emaila ' wirusodawcy '

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 03:08:09 MET

Użytkownik "Tomek" <tom5_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> . Poza tym b. prawdopodobne jest to, ze osobnik ten

> Oczywiscie, ze mozliwe jest nieswiadome wyslanie. Jednak ja dostalem
> 'pustego' maila, bez zadnego tekstu, z dwoma tylko zalacznikami - jednym
> byl wirus, drugi to jakis plik .chm. Poza tym nadal nie wiem czy ten ip z
> sdi (postaci np. pe48.wroclaw.sdi.tpnet.p ) jest staly?

Przyjrzyj się mojemu IP; jeśli zobaczysz tam taki wpis: sdi - tzn. jest stały
;-)
Nowy robaczek (nie wirus!) xRomeo&Juliet rozsyła się bez wiedzy nadawcy, przy
czym jednym z możliwych tematów e-maili jest... brak tematu. Tak więc spróbuj
tylko poinformować tego usera, że jest zainfekowany, ale abuse chyba nie ma
sensu zatrudniać...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki