Re: Ceny nagrywarek i kreci mi sie w glowie

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 01:23:42 MET

<cut>

> najlepiej kup sobie
>oddzielnie czytnik i nagrywarke - i bedziesz zadowolony (np. tandemem
>teac + teac :)))) )

dzieki za info.... obecnie mam cd liteon 52x i ubolewam, bo za bardzo
sie rozpedza [odkurzacz]... a z tego co wiem to i tak cichszych nie ma
;) moze jest jakis soft ktory zajalby sie ta sprawa ? na zimno, przy
10x odczycie nie slychac go zupelnie [Audio Catalyst]

jeszcze jedno, jakie jest oznaczenie tego teac 4/4/costam o ktorym
byla mowa ?

  __
[ kanaba.prv.pl ] AGITATE.EDUCATE.PROTEST.