windows - rejestry - kaputt

Autor: Tim (look_at_at.signature)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 23:30:41 MET

"System Windows napotkał błąd podczas dostępu do rejestru.
 System Windows naprawi rejestr i uruchomi ponownie komputer"

Taki komunikat pojawia mi się non stop przy odpalaniu windowsa.

Zaczęło się to wszystko jakieś 2 miesiące temu jak wyrzuciłem linuxa z
dysku. Kiedyś pojawiało się raz na kilkanaście uruchomień, a teraz za
każdym razem. Nie wiem co powoduje błąd w dostępie. Robiło się tak
jeszcze na moim starym kompie (p 166mmx) i po zmianie na nowy dalej to
samo. Został mi ze starego kompa tylko dysk, flop, cd, sieciówka i
soundblaster. Podejrzewam więc dysk. Wyczyściłem z niego wszystko, od
nowa pozakładałem partycje, zrobiłem fdisk /mbr i dalej sie pieprzy.
Nie ma znaczenia czy zainstaluje 98se czy millenium - na wszystkich to
samo.

Ma ktoś jakiś pomysł co to moze być?

Moja obecna konfiguracja:
Abit be6-II bx133, p3 533 fsb133, 128 ram, IBM 13,5GB 7200obr 2mb cache,
nvidia riva m64 16mb, sb64 gold, sieciowka genius, flop nec, cd acer.

--
 * Piotr Wasil < tow.Tim FTLSOTF > - <pwasil_at_biotop.umcs.lublin.pl> *
 * Regiony turystyczne w Chorwacji - http://www.promail.pl/~croatia *