Re: compaq laptop

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 23:19:08 MET

On Fri, 01 Dec 2000 02:36:01 +0100, Slawek <admin_at_sopot.com.pl> wrote:

>Witam! Czy ktos ma doswiadczenie z laptopem Compaq`a ? Musze
>przeinstalowac Win 95, ktore wprawdzie jest na HDD tego kompa w wersji
>instalacyjnej dedykowanej dla Compaq`a i w trakcie instalacji driverow
>nowej drukarki dobiera pliki z cabow. Ale wyrzuca rozne bledy po wielu
Bede rzerabial instalke drukarki (Armada E500) jutro wiec opisze moje
spostrzezenia.

>instalacjach i deinstalacjach. Teraz na piatek musze zainstalowac tam
>PCMCIA II z modemem i karta sieciowa i nic nie klapuje. Czy to prawda,
Instalowalem dzisiaj siecowke Xircoma i fakt, ze zalapala dopiero za
trzecim razem. Dwa rzay w sumie instaowalo sie ale nie widac bylo
efektu. Raz nawet wywalilo blad i skonczylo sie blue screenem. Za
kazdym razem deinstalowalem je i probowalem od poczatku.

>ze potrzebny jest specjalny dysk startowy aby od nowa zainstalowac
>winde? Bylem na stronie Compaq`a pobralem pare plikow dedykowanych do
Nie wiem instalwalem na swiezym sprzecie.

>tego modelu laptopa i co dalej ? Czy robic przeinstalowanie jak w PC bez
Na innych notebookach tak wlsnie robilem- normalan reinstalka.

Pozdro
GLide