Odp: windows - rejestry - kaputt

Autor: Ulmo (tomlen_at_obywatel.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 01:47:27 MET

Użytkownik Tim <look_at_at.signature> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:o49g2t8e9hkqmteboiqn2s1nb035pg5tba_at_4ax.com...
> "System Windows napotkał błąd podczas dostępu do rejestru.
> System Windows naprawi rejestr i uruchomi ponownie komputer"
>
> Taki komunikat pojawia mi się non stop przy odpalaniu windowsa.
>
> Zaczęło się to wszystko jakieś 2 miesiące temu jak wyrzuciłem linuxa z
> dysku. Kiedyś pojawiało się raz na kilkanaście uruchomień, a teraz za
> każdym razem. Nie wiem co powoduje błąd w dostępie. Robiło się tak
> jeszcze na moim starym kompie (p 166mmx) i po zmianie na nowy dalej to
> samo. Został mi ze starego kompa tylko dysk, flop, cd, sieciówka i
> [...]

mialem podobne objawy - moze nie przy kazdym uruchomieniu ale co
drugie,trzecie
wina - fsb ustawione na 100 kosci pamieci niby tez setki ale stabilnie
pracuja na 83. albo masz pecha do kosci pamieci albo szukaj dalej - tyle co
moge podpowiedziec.