Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:25:17 MET
Użytkownik "Pawel Szymanski" <4ever_at_NO_SPAMastercity.net> napisał w
wiadomości news:57of2tg8opj5o2144u32n9ukklfr0d8617_at_4ax.com...
-- <CIACH> > stwierdzic, ze nie zwroca mi procka bo jest stopiony stickers (nie > ich: ich byl na zewnetrznej stronie)? gwarancja, ktora chyba mnie > obowiazuje jest ich stickers, a nie stickers ich dystrybutora. > -- <CIACH> Masz trochę racji - nie kupuj u cieciów ale w sprawdzonych firmach. A co do stickersów - mój dystrybutor też by nie przyjął z uszkodzonym stickersem ale jeżeli prowadzę sprzedaż to takie ryzyko mam wkalkulowane w cenę - to są właśnie koszty gwarancji. W końcu niewiele jest przypadków uszkodzenia stickersa dystrybutora i taki jeden procek można sobie odbić już na następnych 2 - 3 klientach :) Przecież Duron/700 to w hurcie góra 300 PLN. -- PiKo pkonc_at_poczta.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:58:53 MET DST