Re: Jaki monitor 17"

Autor: Vetch (free24_at_netsys.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:22:10 MET

Witam !

"Filip Pisarski" <pisarski_at_go2.pl> wrote in message
> ja bawilem sie flatronem 795 w sklepie przeszlo 1,5 godziny...
> od 1152 w góre dzialy sie cuda...
> w rogu obraz najzwyczajniej drgal, ostrosc nie byla najlepsza...
> najwyzsza rozsadna rozdz. bylo 1024x768 przy 100Hz
>
> Po tym wszystkim to nie mam najmniejszego pojecia jaki monitor kupic

Tak jak i ja. Po sprawdzeniu philips'ów (to jednak shit), nec'ów (taki
low-end), samsungów (no nie wiem), lg (chyba nie najlepiej z jakością), sony
(za dużo padów), stwierdziłem że najlepsze parametry i dobrą cenę proponuje
tylko IIYama - VisionMaster 410.
Wiecie, 1024x768 @ 120Hz, max rozdziałka 1600x1200 - w sumie podobno lepsze
parametry od Sony G200.
Firma sama zabiera monitor w przypadku awarii i daje zastępczy -
interesujące.
Czy ktoś może ma tego VisionMaster'a 410 lub go testował ?

No, zostaje jeszcze Nokia 447 Pro - ale cholernie drogi...

--
Pozdrowienia
Vetch