Re: GeForce2 MX problem

Autor: Vetch (free24_at_netsys.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:28:52 MET

"wido" <wido_at_go2.pl> wrote in message

> Zadne detonatory nie pomagaja. Wydaje mi sie, ze to wina plyty (VIA).

ja długo nie wiedziałem na co zmienić intela BX'a, bo z via miałem kiepske
doświadczenia z Amd k6/2 - zawsze były problemy, ale pomyślałem że czas
zaryzykować. Żadna inna płyta nie miała takich możliwości jak Asus CUV4X
(via 133A) - kupiłem i jestem zajebiście zadowolony - używam win2K i chodzi
tak stabilnie że coś pięknego - bios rewelacyjny , po prostu super,
najlepsza płyta główna ze średniego segmentu jaką do tej pory miałem (a
miałem wszystkie).

--
Pozdrowienia
Vetch