Re: Ctx 17 cali....jaki model kupic

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 01 Dec 2000 - 11:41:44 MET

> Czesc
>
> Pomozcie bo nie moge sie zdecydowac jaki model kupic.
> Mam do wyboru nastepujace 17 CTXa (mysle ze w takiej cenie to Ctxy sa
> najlepsze)
>
> VL700 w cenie 1100zl
> VL700 SL        1100zl
> VL710 T           1360zl
> PL7                 988 zl
>
> Czy vl700 SL (krótka tuba) ma lepsza jakosc od zwyklej vl700 ?
> Czemu PL7 jest taki tani?
>
> marcin
> ODPOWIEDŻ:
Więc dobrze się zastanów czy chcesz któryś z tych monitorów
Ja szukałem blisko 4 miesiące zanim się zdecydowałem
W moim przypadku szukałem w nieco wyższej cenie (CTX Futura) ale wydawał mi się
za drogi jak na 17" więc zaczełem się rozglądać za 19" - i to był strzał w
10 !!!!!!!! normalnie nie opłaca się kupować monitora 17" jeśli nie ma on
służyć tylko do pisania txt. w biurze. 19" to idealny wybór o dziwo nie
znalazłer kilka modeli 19" tańszych od CTX 17" Futura ///!!! 29.11.2000 W Media
Markt w Gdańsku widziałem coś ciekawego SIMENS 19" zaaaa nieco ponad 1500,- -
Kedyś rozmawiałem ze sprzedawcą w sklepie komputerowym który proponował
rozważyć zakup SIMENSA 17" ze względu na swoje właściwości - nie ma kineskopu
nowego typu ale pozostałe parametry są całkiem niezłe - szukałem monitora pod
programy CAD CAM czyli dobrego///// Co do modelu ST (krótka tuba) panuje pogląd
że mają one krótszą żywotność.
Miesięc temu wybrałem monitor dla siebie: Iiyama s902JT WM501 za 939 DM patrz
strona!!!!!!>>: www.snogard.de (hurtownia komputerowa pod Kolonią) - spisuje
się super. Jak go przywieść: musi ktoś go kupić i dostarczyć na "dworzec"
gdzie odjeżdzają autobusy do Polski (EST, Favorit itp) koszt przewozu (dla
kierowcy)30 - 60 DM ja dałem dla pewności 50 DM.