Re: Plyta Abit KT7 RAID i Duron 700 raz jeszcze.

Autor: Wojciech Wilczynsky (vajrus_at_cryogen.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 11:16:26 MET

Witam.

Arcos wrote:

> Użytkownik Robek <robczer_at_box43.pl> w artykule news:8vvkpl$4pf$1_at_news.tpi.pl
> napisał...

> Najprawdopodobniej jest to wina zasilacza.

Ja mam taka sama plyte i Durona 600MHz. wystepuja u mnie te same objawy,
a co wiecej wszystko sie sypie w windowsie Me oraz Win98Se.
Nie pomogla wymiana zasilacza.
Wymienialem wszystkie popdzespoly na nowe w 100% sprawdzone i
dzialajace. Wciaz wind sie wysypuje, wciaz nie chce startowac komp. Do
tego odczulem spowolnienie systemu znaczne.
Karte graficzna mam GForce2 Mx 32MB

Wymienilem plyte glowna na inna nie ABITA i wszystko zaczelo chodzic
super!!! Wiec wina musi lezec po stronie plyty glownej.

Dzisiaj moja plyta pojechala do serwisu, ciekawe co chlopaki zaradza :)
Mam nadzieje ze dostane nowa sprawna plyte lub zwrot pieniedzy :)
Chyba, ze plyta jest sprawna a my nie mozemy poradzic sobie z
ustawieniami w BIOS'ie :)

Moze te plyty maja jakis blad ktorego nie wychwycili przed wypuszczeniem
do produkcji...

Jakby ktos cos wymodzil to niech da znac na grupe
dzieki.

Nara.