Re: partycje

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 11:33:16 MET

mariod napisał(a):

> Witam Grupowiczów.
> Może ktoś mi opisać wady i zalety dzielenia dysku na partycje ?
> lepiej zostawić jedną , np. 40 Gb, czy może podzielić na kilka mniejszych ?
> Pozdrawiam

to zalezy od tego jaki system plików masz zamiar uzywac
przy win2k i ntfs raczej nie warto
ale przy win9x i fat32 to juz tak
na40Gb dysku w fat32 klastry bedš miały wielkoœc 32Kb wiec jesli bedziesz miał
duzo drobnych plików to stracisz zupełnie niepotrzebnie miejsce
osobiscie proponowałbym podział na 2x20Gb klastry po 16Kb dadza sie juz przezyc

Harpoon