Re: Cichy CD-ROM

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 23:35:57 MET

Krzysztof Pawleta napisał(a):
Wszystko się zgadza: można go spowolnić (wtedy jest cichy), ma najlepszą

> korekcję jaką widziałem, ALE CZY ASUS 50x WCIĄŻ POSIADA STEROWNIKI OBROTU
> FIRMY ROHM (BA6869FP)???
> Takich badziewnych sterowników jeszcze nie widziałem (posiadają je na pewno
> Asusy od 36x do 45x oraz BTC - czyli asus 34x jeszcze był cool) po roku
> używania (nie chodzi mi to o urlopowanie w kompie, a o PRACĘ) padają w 100%:
> tak jest u mnie oraz wszystkich znajomych: wszystkie UŻYWANE asusy (około 20
> sztuk) padły po najwyżej 1.5 roku ;-(((
> P.S.Mógłby ktoś wkońcu rozkręcić Asusa 50x i podać jaki scalak steruje
> [...]

Jesli chodzi o odtwarznie plytek audio to jak na razie jestem pod wrazeniem -
poprzednio miale samsunga24X i wymiekal przy niektorych kawalkach muzyki
klasycznej asus jak na razie jest ok - jak zakupowuje lepsze kolumny to szerzej
przetestuje :-).

Jeszcze jedna zaleta zmiany predkosci to szybszy start - jesli cos marudzi z
slabo wywazona plytka wystarczy przytrzymac playa chwilke i pomyka az milo.