Re: Cichy CD-ROM

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 13:47:54 MET

m wrote:

> Jak chcesz miec cichy to kup asusa - co prawda normalnie jest glosny ale
> mozna go spowolnic

Wszystko się zgadza: można go spowolnić (wtedy jest cichy), ma najlepszą
korekcję jaką widziałem, ALE CZY ASUS 50x WCIĄŻ POSIADA STEROWNIKI OBROTU
FIRMY ROHM (BA6869FP)???
Takich badziewnych sterowników jeszcze nie widziałem (posiadają je na pewno
Asusy od 36x do 45x oraz BTC - czyli asus 34x jeszcze był cool) po roku
używania (nie chodzi mi to o urlopowanie w kompie, a o PRACĘ) padają w 100%:
tak jest u mnie oraz wszystkich znajomych: wszystkie UŻYWANE asusy (około 20
sztuk) padły po najwyżej 1.5 roku ;-(((
P.S.Mógłby ktoś wkońcu rozkręcić Asusa 50x i podać jaki scalak steruje
silnikiem, bo muszę zamienić wszystkie moje 36 oraz 40 na działające (a TEAC
mnie nie za bardzo zadowala - nie ma PLAY ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|