Re: Freeware do podglądu archiwów *.exe

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 23:35:35 MET

Użytkownik "Nina Nanuna Rulecka" <nanuna_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Sorki, kiedyś wpadł mi w ręce taki programik jak wyżej lub jakiś
> archiwizujący to miał. Czy mogę prosić na priva (tylko) tenże, jesli poniżej
> 1 MB, albo wskazanie numeru prasy komputrowej, albo nazwę, to już sama
> znajdę.

Trochę skomplikowanie piszesz... może chodzi o podgląd archiwum
samorozpakowującego się? Najłatwiejszy w obsłudze jest bezdyskusyjnie Windows
Commander (archiwum traktowane jest jak katalog po naciśnięciu Ctrl+PgDown).
Poza tym np. PowerArchiwer, freeware http://www.powerarchiver.com/. Oba
obsługują sporo formatów.

--
Pozdrawiam