Re: CD -ROM Slot In

Autor: Mirek Ptak (mirek.p_at_dupont.it.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 20:08:56 MET

Czołem!

Wojciech Grobel wrote:

> Zbyszek T. <zbyszek_at_gd.home.pl> w artykule news:90036d$cjc$1_at_news.tpi.pl
> pisze...

> CD

> A dlaczego? Pytam poważnie, nie miałem nigdy slot in, ale jak tak sobie
> pomyślę, żeby wkładać te płyty do pudełek, potem wyciągać.. :(. Czemu to
> jest niby wygodniejsze? I czy daje coś poza ewentualną wygodą?

:)
Jemu nie chodzi o CD-ROM z Caddy (tak to się chyba nazywało)
tylko o system ładowania płyt taki jak na przykład w
samochodowych odtwarzaczach CD lub magnetowidach.
Jednak ja po doświadczeniach z DVD Pioneera nie widzę nic
lepszego w tym sposobie podawania płyty, a potrafię sobie
wyobrazić jakieś cząsteczki kurzu rysujące wsuwaną właśnie
płytę do napędu :(

[sign deleted]

Pozdrowienia - Mirek

--