Re: CD -ROM Slot In

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 16:57:25 MET

Zbyszek T. <zbyszek_at_gd.home.pl> w artykule news:90036d$cjc$1_at_news.tpi.pl
pisze...
CD

> Takie "dziwactwo" jest bez porównania wygodniejsze od tradycyjnego
> rozwiązania z "tacką"
A dlaczego? Pytam poważnie, nie miałem nigdy slot in, ale jak tak sobie
pomyślę, żeby wkładać te płyty do pudełek, potem wyciągać.. :(. Czemu to
jest niby wygodniejsze? I czy daje coś poza ewentualną wygodą?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl