Re: Asus 50x

Autor: Vetch (free24_at_netsys.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 11:48:27 MET

"hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> do
> CD-Rom.
>
> Asus S500 bedzie czytal dane subkanalowe i wszystkie popularne
> zabezpieczenia bez problemu. Dokladny wykaz tego co czyta znajdziesz tu:
> http://home.onet.co.uk/~cloneclinic/hardware.htm
> Btw: Lepiej kup Teac x40. Asus-y nie sa zbyt wytrzymalymi napedami. Na
> Teac-a dostajesz 2- letnia gwarancje (no i czytaja absolutnie wszystko
;)).

POPIERAM - miałem hitachi, toshiba, lg, btc, mitsumi, sony, ale to wszystko
g...o !
po zainstalowaniu teac'a kopara mi opadła - czyta nawet matowe płytki :-)
Co ważne czyta porysowane i kolorowe płyty @ full speed !
Mam z 30 płyt i pożyczałem też od kumpli do testowania - efekt ? Nie ma
ŻADNYCH zwolnień przy odczycie !
Żaden z napędów które testowałem wcześniej nie działał nawet w POŁOWIE tak
dobrze jak teac !
Teac wygląda skromnie, ale chyba wszytkie napędy moga mu czyścić buty :-)
Wymęczyłem te 50zł więcej , ale naprawdę warto było !

--
Pozdrowienia
Vetch