Re: jaki monitor 17' plaski

Autor: Arek Skwarek (arek_at_falszywy.adres.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 11:52:23 MET

krist^OFF napisał(a):

> jaki polecilibyscie mi monitor?
> - 17", plaski, do 1700 zetuff,
> polowa mojej pracy na nim to bylby arkusz kalkulacyjny...
> ktos mi polecil Samsunga 755 DF (podobno 1024x768 - 85Hz i plamka 0,20 !?)

Tylko w poziomie. W pionie bodajze 0,24. Sam mam 753 DF i spokojnie
chodzi na 1024x768 @ 85 MHz - obraz stabilny. 755 DF ma wieksze
odswiezanie poziome wiec i zapewne na rozdzielczosci 1152x864 uzyska sie
stabilny obraz. Calkiem fajnym monitorkiem jest tez Nec MultiSync V700
(o ile nie rabnalem sie w oznaczeniach). Kupil go kolega, obraz jest
stabilny, ogolnie w porzadku ale najlepiej to porownac sobie te modele w
sklepie. I niech nie marudza bo monitora szybko sie nie zmienia (dobroeg
monitorz rzecz jasna) wiec z wyborem tez nie mozna sie spieszyc.

Pozdrowko
Arkady
Arkadiusz "Arkady" Skwarek
arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl