Re: Asus 50x

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 22:59:22 MET

Użytkownik "Hallucinogen" said:

> Jak sprawuje się ten CD-Rom przy kopiowaniu płytek w trybie DAO-RAW jak
> wygląda sprawa odczytu danych subkanałowych potrzebnych do zrobienia
> idealnych kopi plytek. Nie chodzi mi tu o jakieś piracenie tylko nie
> chciałbym robić prób i uczyć się na błędach zastanawiając się czy CD-Rom
do
> kopiowania się nadaje czy oprócz nowej nagrywarki kupić jeszcze nowy
CD-Rom.
> Za wszystkie porady wielkie thx.

Asus S500 bedzie czytal dane subkanalowe i wszystkie popularne
zabezpieczenia bez problemu. Dokladny wykaz tego co czyta znajdziesz tu:
http://home.onet.co.uk/~cloneclinic/hardware.htm
Btw: Lepiej kup Teac x40. Asus-y nie sa zbyt wytrzymalymi napedami. Na
Teac-a dostajesz 2- letnia gwarancje (no i czytaja absolutnie wszystko ;)).

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl