Re: monitor MAG - krzywy obraz

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 10:57:35 MET

Co do luku to nie jest to zludzenie, jest to wada, w serwisie potrafia to
naprawic ale beda medzili ze to w normie itp. itd. - ja samsunga nie
polecam, moj szef ma 700ift , ja mam neca FE750 - moj jest plaski szefa
wypukly, poza tym trinitron ma lepsze kolory no i ostatnia rzecz to chyba
zaden monitor w cenie ponizej 2k nie ma tylu mozliwosci regulacji parametrow
co nec fe750 - szeczegolnie fajne jest corner correction :-)

Piotr