Re: Połączenie komp z TV?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 14:07:35 MET

PiotrCF wrote:

> Też usiłuję znaleźć taki kabel. Telewizor jest ok. 7 metrów
> od komputera.

U mnie też jakoś tyle...

> Kupiłem 10 metrów kabla "audio-video" za 15 złotych,
> przyczepiłem wtyczki i... obraz nieostry, chwilami czarno-biały.

Ja też kupiłem jakiś taki A-V kabel i też miałem problemy, dopóki sprzedawca
mi nie polecił kabla, na którym pisze:
"AteX Professional Audio-Video Scart Cable" - jest troche grubszy, ale nie
dużo: 4 linki w ekranie, wszystko w porządnej izolacji, razem fi=6mm)
Teraz obraz jest OK (w okienku 1/2Pal widać jednak zakłócenia, ale już na
pełnym ekranie sią tracą ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|