Re: stale lacze, siec lokalna, centralka telefoniczna

Autor: Pawel K (paw_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 14:44:35 MET

tak
jak masz win98se to tam jest udostepnianie polaczenia cos jak router ale
nie do konca
drugie rozwiazanie to uzycie programy modem sharing sa rozne odmiany takiego
programu
i wyjdzie to co chcesz tzn jeden wdzwoniony a reszta korzysta z tego
polaczenia
jesli masz win nt mozesz sie pobawic z 2 serwererami nt jeden wdzwania sie
do drugiego i juz ale tu problem musza bys te same sieci bo jesli nie to
musisz grzebac w rejestrach bo nie dziala routing miedzy modemem a sieciowa
jak sa adresy z roznych klas

pozdrawiam