monitor 17" ??? nie koniecznie płaski

Autor: a | b | s | o | l | o | n (david_at_cad.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 07:09:57 MET

Chcę zakupić monitor 17". W przeciwieństwie do poprzednich postów w tym
temacie które przejżałem nie chodzi mi o monitory z płaskimi kineskopami.
Mogą to być kineskopy "tradycyjne".
Bardziej zależy mi na jakości obrazu tzn ostrość, barwy a także na bardzo
dobrych parametrach.
Odświeżanie i rozdzielczość.

np. znalazłem
SAMSUNG 750P 1600x1200 / 76Hz (oczywiście nie chcę pracować w max.
rodzdzielczości ale jeżeli w tej rozdzielczosci jest takie wysokie
odświeżanie to wiadomo że w niższych rozdziel. będzie jeszcze wyższe)

czy ktoś z was ma moze te monitor i coś może o nim napisać
ile kosztuje ?

albo o podobnych. przypominam nie zależy mi szczególnie na płaskim
kineskopie

--
a | b | s | o | l | o | n