Re: Microstar MS-6153 - czy warto?

Autor: Luki (cut_here_luki_at_druid.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 03:41:07 MET

Jesli moge doradzic to trzymaj sie z daleka od tej plyty.
Mam to cholerstwo od paru miesiecy i zmieniam na dniach na Abita.
Wczesniej mialem BH6 i BX6 R2 i to byly maszyny. Cos mnie podkusilo
na MSI i szlag mnie trafia do teraz. Bardziej TEPEJ plyty nie widzialem.
Na oko full bajerow ale jak masz 256 MB ramu i scsi to winda sie szybciej
zaladuje
na 486 niz na MSI. Stabilnoscia to tez nie grzeszy. Jesli masz karty noname to
przygotuj sie na niespodzianki z konfliktami IRQ. U mnie pomogla wymiana grafiki
na Else bo inaczej z czterech urzadzen mogly chodzic dwa (dowolne).
Diamonda MX300 widzi np. tylko w 1 i 2 pci'u. Nigdzie wiecej.