Re: 7200 czy 5400?

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 05:00:04 MET

Użytkownik "josh" <pljosh_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Mam wielgachny dylemat, dlatego chcialem sie Was zapytac, czy kupilibyscie
> dysk IBM'a 30GB 7200RPM i 2048KB cache UDMA100, czy o TRZY dolary
drozszego
> IBM'a 45GB 5400RPM i 512kb cache UDMA66???

Zdecydowanie ten 7200 RPM - znacznie szybicej a 30GB wystarczy ci "potąd".
Ja mam 15 GB, używam komputra m.in. do nagrywania sobie filmów z TV i
starcza w zupełności. Oczywiście mam też nagrywarkę, ale IMHO ktoś, kto ma
duży dysk (czyli wszystkie współczesne - bo IMHO >8 GB to już duży ;)
zapełniony i nie ma kopii na płytkach, prosi się o kłopoty. A jak ma na
płytkach, to nie musi sobie dysku zaśmiecać...