Re: P造ta - POMOCY

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 00:01:20 MET

Mam dziwne wrazenie ze ze sprzedawca walczyc nie ma sensu na ja sam nie
bardzo wierze w swoja argumentacje. Nie wierze w nia tak bardzo ze nowego
samsunga podlaczylem do UDMA66.
Swojego HPT mozesz rozpoznac w moencie jak szuka dyskow. Jak jest na
niebieskim tle to jest to 366 lub 370 zawsze jest na gorze napisane. Jezeli
jest to 370RAID to tlo powinno byc czarne a szukanie dyskow wyglada jak na
zwyklym IDE tylko u gory jest napisane bla, bla bla ATA100/370RAID bla bla
1.0.0.622 bla bla czy cos takiego. Niestety jezeli jest to kontroler to
niewiele da sie tu zrobic (czytaj: ja nie wiem co zrobic). Osobiscie
doszedlem do wniosku ze jak mam trzy lata gwarancji to niech mi dyski padaja
to bede dostawal nowe.
Muzzy