Re: P³yta - POMOCY

Autor: TheSio (thesio_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 08:57:24 MET

Muzzy <muzzy4_at_poczta.onet.pl> pisze:
> Mam dziwne wrazenie ze ze sprzedawca walczyc nie ma sensu na ja sam nie
> bardzo wierze w swoja argumentacje. Nie wierze w nia tak bardzo ze nowego
> samsunga podlaczylem do UDMA66.

Mam t± komfortow± sytuacjê, ¿e w serwisie tej firmy pracuje mój znajomy ;-)
Mo¿e go namówiê. A co do testów, to wczoraj pogrywa³em na nim przez 2
godzinki i nic siê nie wywali³o. Jeszcze kilka dni i bêdê mia³ pewno¶æ.

> Swojego HPT mozesz rozpoznac w moencie jak szuka dyskow. Jak jest na
> niebieskim tle to jest to 366 lub 370 zawsze jest na gorze napisane.
Jezeli
> jest to 370RAID to tlo powinno byc czarne a szukanie dyskow wyglada jak na
> zwyklym IDE tylko u gory jest napisane bla, bla bla ATA100/370RAID bla bla
> 1.0.0.622 bla bla czy cos takiego.

No to mam 370.

> Niestety jezeli jest to kontroler to
> niewiele da sie tu zrobic (czytaj: ja nie wiem co zrobic). Osobiscie
> doszedlem do wniosku ze jak mam trzy lata gwarancji to niech mi dyski
padaja
> to bede dostawal nowe.

Je¶li Ci padaj± co jaki¶ czas, to mo¿e to i dobre rozwi±zanie. Ja niestety
nie mogê popracowaæ/pograæ nawet kilka godzin pod rz±d, bo mi sie windows
sypie. To trochê przekracza granice mojej cierpliwo¶ci. A skoro urz±dzenie
jest niesprawne, to mam prawo do wymiany na inne, o nie gorszych parametrach
;-) Albo jako¶ tak.

Powodzenia
TheSio

--