Re: Creative GeForce2 MX OEM a chlodzenie

Autor: KLio (klio_at_wroclaw.top.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 15:22:59 MET

"Jarek G." wrote:

> (...)
> To czemu to moje cudo (teraz mam je w pracy) tak sie nagrzewa?

dobre pytanie,
ale niestety nie znam na nie odpowiedzi ;)).
dodatkowym elementem chlodzącym w moim przypadku
jest otwarta obudowa, jednak kluczowego znaczenia 'to' raczej nie ma.
karty Asusa i Power Colora (tez GF2MX), ktore ogladalem,
byly wyposazone tylko w lekki radiator bez wentyli.

> Jarek

CYA
KLio

Ps. Mialem poprzednio RIVE TNT2, radiator na niej byl bardziej
goracy niz teraz sam chip na MX-sie.