Re: Creative GeForce2 MX OEM a chlodzenie

Autor: Grzegorz Klebus (gklebus_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 15:07:04 MET

LoKo wrote:

> siema
> jesli producent uwaza, ze nie ma potrzeby to wal ile wlezie.
> w koncu wiedza chyba co robia (co na rynek puszczaja)
> potwierdz to u sprzedawcy i ogien!!
> LoKo

Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Potwierdziłem u sprzedawcy: Creative nie daje wiatraka/radiatora także w
wersji BOXed. Cytuję z pamięci: ~"jeśli producent taki, jak Creative nie
daje radiatora, tzn. że można karty używać bez radiatora. Jak się coś
stanie, niech się Creative martwi" :) (buźka moja) Ja też trochę bym się
martwił ;-)

Kupię chyba sobie jednak radiator.

Dzięki jeszcze raz,
Grzesiek