Re: Creative GeForce2 MX OEM a chlodzenie

Autor: KLio (klio_at_wroclaw.top.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 14:30:04 MET

Grzegorz Klebus wrote:

> Reasumując: czy można bezpiecznie używać ww. karty bez dodatkowego
> chłodzenia (nie zamierzam jej podkręcać)? BTW, płytka ma otwory wokół
> procesora graf. wyglądające na miejsce na radiator.

Mozna.
Mam taka sama karte (ver. reatail-pudelkowa) i chodzi z powodzeniem
bez zadnego chlodzenia. Z ciekawosci dotykalem kilkakrotnie
chipa, zeby sprawdzic czy sie czasem nie 'gotuje'
i ku mojemu zdziwieniu byl....cieply, ale nie goracy.
Przy podkrecaniu czestotliwosc szyn troche mu temperaturka
skoczyla, jednak nadal karta pracowala stabilnie bez chlodzenia

> Grzesiek

CYA
KLio