Re: Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Prestidigitator (prestidigitator_at_interia.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 15:01:42 MET

> Jesli nie zdejmiesz Orba, to nie zobaczysz mostkow na procku. Mam tez
> nadzieje, ze firma nie nakleila ci nalepek na tychze mostkach - wtedy
> odpalaj wrotki do firmy z caloscia (plyta)
Trudno się mówi, ściągnę Orba, bo jakieś naklejki tam były (na pewno nr tel.
do firmy :-) )

> Najczesciej to tego nie widac; u mnie na przyklad jeden z
> kondensatorow ma zdarta izolacje (czuc palcem, nie widac)

U mnie widać gołym okiem na jednym kondensatorze, że naddarłem izolację. Mam
nadzieje, że nie straciłem przez to gwarancji.

Powalczę.

Dzięki za pomoc, odezwę się jutro i opiszę, co zdziałałem i jak.

Pozdrawiam,

Prestidigitator