Re: Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 12:38:41 MET

>Kolega chyba nie przeczytal watku - ja nie dochodze do etapu "Press del to
>enter setup". Wciskam insert bootujac, wyciagam bateryjke, robie "Discharge
>CCMOS" zworkujac i nic.
Czytalem. U mnie tez nic nie bylo widac poza "Checksum Error" czy cos
tam - i do BIOSu tez nie moglem wejsc (przez Del) - naprawde. Ale
wyczyszczenie CMOSu pomoglo; z tym, ze jak pisalem, krecilem Durona na
zbyt malym pradzie...
Moja "rada" nie jest aksjomatem, bynajmniej...
Natomiast co do pasty - ta, ktora jest (dziwnie "twarda", cos jak
guma?) wystarczy; gdy dac za duzo pasty, ta sie rozejdzie po procku, a
oprocz ciepla dosyc dobrze przewodzi prad - w efekcie czego mialem
dziwne, aczkolwiek czeste zrzuty pod w2k. Pomoglo wyczyszczenie
procka.

Pozdrawiam
Jarek