Creative GeForce2 MX OEM a chlodzenie

Autor: Grzegorz Klebus (gklebus_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 12:06:10 MET

Grupowicze szanowni,

Kupiłem na giełdzie kartę j.w. (wersja OEM). Po powrocie do domu
uświadomiłem sobie, że nie ma na niej wiatraczka ani radiatora. Boje się
trochę włączać ją, żeby przypadkiem 0.5 kzł sobie nie usmażyć :) tym
bardziej, że większość kart GeForce ma wiatraki.

Z drugiej strony zajrzałem dziś na strony NVidii i zobaczyłem, że "płyta
referencyjna" 2MX dostarczana do testów też ma goły chip! Z drugiej
strony jednak większość kart 2MX na rynku ma radiator. Niestety, na
stronie Creative pokazali tylko pudełko do ich karty opartej o 2MX, więc
nie wiem, czy także wersja BOX Creative GeForce2 MX (model GB0030) także
nie ma żadnego chłodzenia. Może ktoś ma takiego Creative'a w pudełku i
mógłby to sprawdzić?

Reasumując: czy można bezpiecznie używać ww. karty bez dodatkowego
chłodzenia (nie zamierzam jej podkręcać)? BTW, płytka ma otwory wokół
procesora graf. wyglądające na miejsce na radiator.

Z góry dziękuję,
Grzesiek