Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Prestidigitator (prestidigitator_at_interia.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 09:16:23 MET

Cze wszyscy,
Był sobie:
Celeron 400_at_450, Płyta Atrend BX ATA66 133Mhz, 64 RAM (100Mhz), Soundblaster
128, Zoltrix Phantom 56k, Riva TNT2 16 MB, HDD Seagate 17 GB(ata66).

Przy kompilacji w Pascalu miałem error "Division by zero". Powiedziano mi,
że to wina procka, więc teraz jest sobie:
Duron 700, Abit KT7 + to, co było. aha - wiatraczek dość solidny , tylko
nazwa mi z głowy wyleciała.

Problem:
Pierwsze odpalenie: info na monitorze:
BIOS checksum error.... i coś, że chce żeby mu wsadzić dyskietkę z BIOSEM.
Oczywista, że nie byłem przygotowany na taką sytację. Restarty kolejne:
czarny monitor, raz czrny monitor i mrugający znak zachęty.
Złożyłem do kupy z powrotem Celka i ściągnąłem z internetu nowego biosa.
Zrobiłem jak w instrukcji: dysk systemowy + blabla.bin + awardcośtam.exe.
Złożyłem do kupy Durona - i nic. Nawet nie czyta dyskietki (lampka nie
mryga).

Co robić? Nie chce mi się bawic w wożenie sprzętu na giełdę, jeżeli będę
musiał, to tak, ale może mogę sam wszystko zrobić, więc po co zawozić?
Gdzie tkwi błąd?

Zaznaczam, że to mój pierwszy AMD i nigdy nie flashowałem Biosu (w życiu).
Pomóżcie, proszę,

Pozdro
Prestidigitator