Re: Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 10:05:32 MET

>BIOS checksum error.... i coÂś, ?e chce ?eby mu wsadzi? dyskietk? z BIOSEM.
>Oczywista, ?e nie by?em przygotowany na takÂą sytacj?. Restarty kolejne:
>czarny monitor, raz czrny monitor i mrugajÂący znak zach?ty.
Mialem identyczne objawy, gdy bawilem sie na takim Abicie (RAID) z
podkrecaniem, a nie dalem odpowiedniego napiecia. Sprobuj wyczyscic
CMOS (latwo dostepny) i zobaczyc w BIOSie, co z pradem. Jesli proc
jest niepodkrecany, to powinno mu wystarczyc 1,5 - 1,6V (czyli
default). U mnie na 600>900 ma ustawione default (1,6V), komp sobie
sam podwyzsza do 1,68V i chodzi..

Pozdrawiam
Jarek