Luuuudzie, ZADZIAŁAŁO!!!

Autor: Prestidigitator (prestidigitator_at_interia.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 09:01:24 MET

Dziękuję bardzo wszystkim za rady i pomoc. Wziąłem z pracy kilka kośći RAMu,
żeby sprawdzić, czy to może jednak to, i już przy pierwszej system
wystarował!!!!!!!

Nie wiem, czy znacie to uczucie, kiedy wydaje Wam się, że umoczyliście 1kzł
w sprzęt, który nie działa, a nagle okazuje się, że działa... Ja prawie
narobiłem w gacie ze szczęścia
:-)

No, ale życie jest ciężkie. Teraz muszę/chcę nauczyć się podkręcać Durona.
Zaraz id ę do papierniczego po ołówek i zobaczymy. Może mi się uda, jeżeli
nie to znowu Wam zacznę zawracać głowę.

Pozdrawiam,

Prestidigitator