Re: jaki proc K6-2 pod DivX

Autor: Wojt_at_s
Data: Sat 25 Nov 2000 - 14:42:12 MET

> Sam sobie odpowiedziałeś! Inna płyta! Nie bez znaczenia jest też ilość
> pamięci.
> Ja mam K6-2 300 nie podkręcone, płyta na chipsecie VIA (MVP3), idiotycznie
> obsadzoną pamięć (1x32 MB SDRAM na DIMM-ie + 2x32 MB EDO na SIMM-ach co
daje
> 96MB) a filmy idą płynnie.
> No tak całkiem szczerze to poprzestawiałem BIOS tak aby uzyskać max
> wydajności. To co jest ustawione fabrycznie to parametry "bezpieczne"
czyli
> na pewno dalekie od max wydajności

no chyba az takiej roznicy pomiedzy MVP3 a ALI to nie ma

zreszta ALLADIN 5 w testach byl chyba wydajniejszy od MVP3

kombinowalem z roznymi opcjami ale max co wyciagnalem to wg
tego co pokazuja wlasciwosci Video Renderer to ok. 22 klatki/sek

a i tak biorac rozmiar okienka z odtwarzajacym sie DivXem na minimum
(na ile pozwala WindosMediaPlayer ) to juz nie wiele da sie cos zrobic
ruch wskaznika myszy to slideshow , obciazenie proca oczywiscie 100%

moze jeszcze pokombinuje ze sterownikami od Savage'a - tyle ze tu wyboru
za duzego nie ma (aktualnie jade na Fachman AMDGlide wer. 4.5)