Re: CDROM TEAC 532S SCSI

Autor: Wojt_at_s
Data: Sat 25 Nov 2000 - 14:33:13 MET

> ojjj o wiele - srednia predkosc odczytu audio to x22 - danych
> stala ok x40.

no to w Teacu audio mozna szybciej - ale nie o to chodzi
wole EAC'em ktory robi to wolniej a naprawde dokladnie

a dane - stala predkosc 40x ?!
stala to ona jest pod koniec plyty

>Obraz pltyki na dysku w 2.5 min - tego zaden Teac
> nie potrafi.

no coz - bo Teac nie wypuscil 40x na scsi

> Poza tym jestem ciekaw czy Teac wystarczy do nagrywarek x12 -
> podejzewam ze bedzie mial problemy poniewaz on czyta tracki audio
> z x16 predoscia (czasem zdaza mu sie troszeczke szybciej)

wystarczy
zreszta jak mowimy o nagrywarkach 12x to juz nie jest takie wazne
bo z pomoca przychodzi JustLink czy BurnProof