cenniki programow

Autor: Paweł Jakubowski (jakubows_at_ae.krakow.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 14:41:03 MET

Cześć!

Czy czy mógłby mi ktoś z grupowiczów polecić gdzie
mogę znaleźć w sieci szczegółowe cenniki firm takich jak
np. Novell ale także polskich jak CDN. Chodzi mi a firmy
sprzedające te programy końcowemu użytkownikowi lub dystrybutorów.
Interesuje mnie urozmaicona polityka cen np.wiązanie cen
(programy w pakiecie tańsze od indywidualnego kupna),
rabaty ilościowe w zależności od liczby licencji itp.
Potrzebuję do celów naukowych.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrowienia

Paweł Jakubowski